Valle-Inclán

Maio 11th, 2012  |  Published in| the_category Personaxes

Na procura da relación entre Valle-Inclán e Meis

Pola década de 1880 Ramón del Valle-Inclán, pai do escritor, pasou varias tempadas en Paradela. Alí vivía un parente de Ramón que era o párroco da freguesía.

Meis aparece constantemente na obra literaria do escritor, así a hipótese de que entre os lugares da topografía en que transcurre “Sonata de Outono” se encontran o Pazo de Pompean e a Torre de Quintáns. No libro “Aguila de Blasón y Romance de Lobos” onde o pazo de Don Juan Manuel e Dona María está situado en Lantañón.

O seu fillo Carlos Luis del Valle Inclán (1917-2006) foi soterrado no 2006 no mosteiro da Armenteira, sendo unhas das persoas que máis participou na recuperación do mosteiro que se atopaba en ruinas.

– nieto de Pedro de Bealo, que acompañó al difunto señor en la batalla de Puente San Payo. Recemos un Padrenuestro por los muertos y por los vivos. (1914) Santa María de Meis. Micaela la Galana, en el final del cuento, bajaba la voz …
– fresca y encendida como las cerezas de Santa María de Meis. Liberata la Blanca bate en un cuenco la nata de la leche, y en la rosa de los labios tiene la rosa de un cantar. Por el fondo de la era asoma un caballero cazador. …
– Nos ceñimos en el caso presente al que Valle-Inclán no pudo menos que conocer ya que linda casi con Cambados. 5 El Rey de la mascara; …
– El teniente de la Guardia Civil de Cambados, Sr. Álvarez da cuenta al gobernador en extenso oficio de las diligencias que la fuerza del instituto destacada en Meis practicó para esclarecer el crimen cometido en Leiro

Biografía na Wikipedia: Valle-Inclán

Os comentarios están pechados.